بهترین دستور برای لاغر شدن
باشگاه کاراته امیر سر لشکر شهید علی احمدلو استان قم Karate clubs in the Major Jeneral martyr Ali Ahmadloo Qom Province

وقتی شما چند روز صبح میوه مثلا لیمو یا پرتقال خورید و تا ظهر غذای دیگری نخوردید مشاهده خواهید کرد که پیه های شکم شما آب شده و می توانید ورزش نمایید . دیگر برای شما ورزش عملی است و خطری برای قلب شما ندارد و نفس تنگی به شما دست نمی دهد .

چرا خوردن میوه در صبح لاغر می کند 
قبلا باید بدانیم همانطور که نباتات در روز رشد و نمو می کنند و شب می خوابند سلولهای بدن ما هم همین عمل را دارند . حیوانات هم مانند نباتات روز با کمک نور آفتاب و مواد غذایی پرورش می یابند ، روز قد می کشند ، روز بزرگ می شوند و  مخصوصا باید بگوییم روز چاق می شوند و روز درشت می گردند ، روز عضلات خود را فربه می سازند. پس غذایی که روز جذب بدن شما می شود و به بدن می چسبد و آنچه شب جذب شود می سوزد .

از طرف دیگر تنها قندها و چربیها هستند که می توانند در بدن ایجاد پیه و ذخیره نمایند . وقتی شما صبح میوه ترش بخورید غذایی خورده اید که دارای بهترین ویتامینها وفلزاتی است که درعمل ساختمان و ترمیم سلولهای نظیر ندارد. دستگاههای ترمیم و سازنده بدن به کمک نور آفتاب و این عوامل ساختمانی مشغول کار می شوند و چون در این میوه قند و چربی نیست برای سوخت و ساختمان از ذخیره های بدن استفاده خواهند کرد .

تقویت قلب
اغلب چاقها و شکم گنده ها قلبی ضعیف دارند. پیشینیان تصور می کردند که چاقی مسئول ضعف قلب آنها است ولی امتحانات جدید دانشمندان عکس این موضوع را ثابت کرده است و چند پزشک به این نتیجه رسیده اند که چاقی عارضه ای است که از ضعف قلب به وجود می آید . وقتی قلب رنجور شد و نتوانست وظیفه خود را که آبیاری و شستشوی بدن است به خوبی انجام دهد گل ولای در بدن جمع می شود و شخص را چاق نشان می دهد و از این رو می توان گفت که بهترین وسیله برای لاغر شدن معالجه قلب است و این موضوع با خوردن میوه در صبح میسر است و بس ،  زیرا میوه ها مخصوصا مرکبات دارای پتاسیم می باشند که تاثیر نیکویی در قلب دارد ، وانگهی وقتی صبحانه شما به میوه منحصر شد چای و قهوه که اثر سوء روی قلب دارند نمی خورید .

یکی دیگر از نتایج مفید میوه خوردن در صبح این است که شما صبح غذایی می خورید که با آتش کشته نشده و با ورود آن به دهان شما سربازان مدافع بدن شما یعنی گویچه های سفید خون ضایع نمی شوند و در نتیجه فشاری از این حیث به قلب وارد نمی شود.
 

فقط با خوردن غذا لاغر شوید
این دستورکه متکی به غذاخوردن است با دستورهای دیگرفرق فاحشی داشته واثری حتمی و موثر دارد .
غذا بخورید تا لاغر شوید ولی دیگران می گویند امساک نمایید واز این راه خود را ضعیف و ناتوان سازید و مستعد گرفتن امراض که یکی از آنها چاقی است گردید . درعالم هستی لغتی خطرناک تر از رژیم نیست . شبها غذای سبک بخورید یا هیچ نخورید ولی صبحانه یا ناهار شما اگر مفصل شد عیبی ندارد . این بدترین دستورها است و نه تنها لاغر نمی کند بلکه ضررهای بسیار دارد و سرانجام شخص را چاق می نماید .
اما طبق این دستور شما صبح از بهترین غذاها یعنی میوه استفاده می کنید و ناهار و شام هر چه می خواهید می خورید . حالا اگر می خواهید واقعا لاغر شوید برعکس آنچه تا به حال شنیده اید برنج ساده و سایر مواد نشاسته ای و پرچربی را شب میل نمایید و صبح جز میوه چیز دیگر نخورید که گفته اند میوه صبح طلا است .

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




ارسال توسط محمد احمدلو
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 135
بازدید دیروز : 110
بازدید هفته : 253
بازدید ماه : 2198
بازدید کل : 642561
تعداد مطالب : 645
تعداد نظرات : 58
تعداد آنلاین : 1


استخاره با قرآن
استخاره با قرآن







اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً

دريافت كد دعاي فرج

Google



در اين وبلاگ
در كل اينترنت
کد جستجوگر گوگل